Drezdenko, 04.11.2016r.
CPR.272.1.3.2016
ZAPYTANIE OFERTOWE
NA WYKONANIE USŁUGI SZKOLENIOWEJ
Szkolenie dla rodzin zastępczych zawodowych i niezawodowych
- Nazwa zamawiającego:
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
Kościuszki 31
66-530 Drezdenko
NIP 599-27-25-593
Tel/fax. 957621247
e-mail: cpr@pro.onet.pl
tel. 957637031 (osoba do kontaktu: Alicja Krajewska)
2.Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:
Przeprowadzenie szkolenia podnoszącego kwalifikacje dla rodzin zastępczych niezawodowych, zawodowych
"Wsparcie zawodowych i niezawodowych rodzin zastępczych wybrane zagadnienia” – trudności wychowawcze w rodzinach zastępczych, zaburzenia więzi, wypalenie zawodowe
a/ zakres szkolenia – łącznie 16 godzin dydaktycznych
b/ wydanie zaświadczeń potwierdzających ukończenie szkolenia,
c/ termin szkolenia: 3-4 grudnia 2016,
d/ grupa szkoleniowa: 20 osób,
e/ metoda prowadzenia szkolenia – metoda warsztatowa, wykład, trening umiejętności
f/ zapewnienie materiałów szkoleniowych,
g/ miejsce szkolenia: sala udostępniona przez zamawiającego
3.Wymagania dotyczące realizatora szkolenia:
a/ Konieczność posiadania kwalifikacji do prowadzenia szkolenia w powyższym zakresie
b/ Posiadanie i udokumentowanie doświadczenia (minimum 3 lata) w prowadzeniu szkoleń dla rodzin zastępczych
- Do oferty należy załączyć:
a/ dokumenty potwierdzające doświadczenie oraz kwalifikacje osób prowadzących szkolenie ( dyplomy, CV, referencje, kopie zaświadczeń o odbytych szkoleniach)
b/ program szkolenia z uwzględnieniem terminu, zakresu, ilości godzin przewidzianych na szkolenie.
- Termin składania ofert do 10.11.2016r. Oferty zawierające dokumenty potwierdzające spełnienie określonych wymagań oraz zamieszczony formularz oferty, prosimy przesyłać na adres mailowy zamawiającego: cpr@pro.onet.pl lub dostarczyć je do siedziby Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Drezdenku.
- Sposób oceny ofert (tryb postępowania)
a/ Zamawiający dokona oceny ofert pod względem formalnym oraz zgodnie z treścią niniejszego zapytania ofertowego.
b/ W przypadku jednakowej ceny usługi przedstawionej w konkurencyjnych ofertach, decydującym wyznacznikiem będzie rozmowa z wybranymi Oferentami oraz rezultat przeprowadzonych negocjacji.
c/ Oferta pozostająca w sprzeczności z wymogami przedstawionymi w niniejszy zapytaniu, w szczególności niekompletna lub niemożliwa do uznania za ofertę w rozumieniu przepisów prawa cywilnego albo zawierająca inne rozpoznane wady sprzeczne z przepisami prawa, zostanie odrzucona bez jej rozpatrywania.
d/ Oferta złożona po terminie zostanie odrzucona bez jej rozpoznania.
e/ Zamawiający nie przewiduje procedury odwoławczej, Z tytułu odrzucenia oferty Wykonawcom nie przysługują żadne roszczenia przeciw Zamawiającemu.
f/ Zamawiający może nie wybrać żadnej oferty lub zmodyfikować treść zapytania ofertowego w szczególności, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
- Inne informacje
a/ Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany liczby uczestników szkolenia.
b/ Ofertę należy złożyć na druku stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
c/zapłata za wykonanie usługi nastąpi do 7 dni po zakończeniu szkolenia i przedłożeniu faktury.
Załącznik nr 1
FORMULARZ OFERTY
- Nazwa i adres wykonawcy:
Nazwa:…………………………………………………………………………..
lub imię i nazwisko wykonawcy (wykonawców):
……………………………………………………………………………………
Adres:…………………………………………………………………………….
NIP: (dot. osób prowadzących działalność gospodarczą)………………………..
REGON (dot. osób prowadzących działalność gosp.)……………………………
Nr Rachunku Bankowego…………………………………………………………
2.Oferuję wykonanie przedmiotu zamówienia:
Przeprowadzenie szkolenia – "Wsparcie zawodowych i niezawodowych wybrane zagadnienia” – (trudności wychowawcze w rodzinach zastępczych, zaburzenia więzi, wypalenie zawodowe)
Cena brutto ogółem za przeprowadzenie szkolenia……………………….. zł
Słownie brutto ogółem: …………………………………………………………………zł.
3.Oświadczam, że zapoznałem się z opisem przedmiotu zamówienia i nie wnoszę do niego żadnych zastrzeżeń.
4.Oświadczam, że spełniam warunki określone przez Zamawiającego.
……………………., dnia…….………. ……………………………………
Podpis osoby upoważnionej